تلاش تاتنهام برای خریداری بارترا از بارسا

تاریخ : 24 / 5برچسب:بارترا,تاتنهام,بارسا,ویارئال,سایت گل,
زمان انتشار :1:35.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

این درحالی است که این روزها سران باشگاه کاتالان نیز برای جذب یک مدافع باتجربه دست به کار شده اند و پیشنهادشان برای جذب داوید لوئیز از چلسی و دانیل اگِر از لیورپول با پاسخ منفی سران این باشگاه ها مواجه شده است ولی ممکن است با وجود این شرایط آنها ترجیح بدهند تا مارک بارترا را به صورت قرضی به تیم دیگری بسپارند تا او به کسب تجربه بپردازد.

بارترا فصل گذشته در 16 بازی برای بارسا به میدان رفت و تا زمان خریداری یک مدافع جدید برای بارسا به حضور او در تیم کاتالان نیاز است.

از سوی دیگر فروش استیون کاولکر به کاردیف سیتی و جدایی ویلیام گالاس از تاتنهام، سران این باشگاه را برآن داشته تا به تقویت خط دفاعی تیمشان فکر کنند. آندره ویلاس بواس سرمربی تاتنهام و فرانکو بالدینی مدیر ورزشی این تیم مذاکراتی را با ولاد چیریچس، ستاره استوا بخارست داشتند ولی مالکان این باشگاه رومانیایی مانع از این انتقال شدند.

آنها پیش از این به دنبال جذب رولاندو از پورتو نیز بودند ولی حالا نگرانی هایی درمورد سطح آمادگی او وجود دارد. استراتژی کنونی آندره ویلاس بواس جذب یک مدافع جوان است که پتانسیل خوبی برای رشد در این تیم را داشته و مبدل به گزینه شماره یک تیمش گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.